Sångerska och sångpedagog

tisdag 28 juli 2009

Stockholms musikpedagogiska institut!

Har jag förresten berättat att jag gått ett år på skolan??! Ja, det är inte helt avklarat ännu, två rester, men jag har överlevt!

Ska göra ett rytmläsningsmoment samt ett par sidor i teoriboken men annars ligger första året bakom mig!

Det har varit skitjobbigt, men om det inte hade varit skitjobbigt hade det inte varig givande, tror jag iaf. Man blottar sig själv hela tiden och eftersom det ligger så nära en själv är det så viktigt för en, man vill liksom fixa allting på en gång! Men jag har börjat lära mig att jag inte kan lära mig allt. Invecklat. Man måste liksom rationalisera, prioritera.

Börjar bli lite stressad inför skolstart, men jag känner att jag har bättre förutsättningar inför detta år. Mer i balans, bättre förberedd på vad som komma skall!

Nu ska jag filma när O leker med vår lilla Ceasar! Han flyger med sin lilla helikopter och katten blir galen! :P

Inga kommentarer: