Sångerska och sångpedagog

fredag 11 april 2008

Mjukisstjärt!

Så produktiv som jag varit idag var det längesen jag var! Väcktes av hantverkare som skulle stänga av vattnet och sen har det rullat på. Med den sedvanliga efter-lunch-tuppluren, såklart!

Cyklade 1,5 mil i förmiddags och ett friskispass på kvällen gjorde mig gott! Har till och med lagat mat (abborrar från Sörön!) och tvättat samt sytt om en topp tills imorn! Längesen jag höll på så här!

Imorn är det big business hela dagen! Är lite rädd att jag kommer somna någonstans, men det får väl vara så då... :S

Ska giga och hålla på! Blir roligt!

Nu ska jag pussa på min karl. Han är heeelt sjukt snygg i mina mjukisbrallor! Ska köpa såna till honom i present till mej, hehe! :P

Mer mjukisbraxor åt folket!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Camilla!
Gör som mig och många många andra; Tänd ett ljus på din blogg för Engla och hennes familj. Bild finns att hämta på min blogg under kategorin allmänt.