Sångerska och sångpedagog

torsdag 22 november 2007

golden eye

Varning för snusk!!

Är en skruttig dag idag! Känner mig såå skruttig och skraltig! Fick tillbaka förkylningen, den kom med ökad kraft och placerade sig lite längre ner. hals ist fö näsa! Det märkliga är att jag tänkte första vändan att det var konstigt att jag sluppit de där läskiga upphostningarna.. Rätt åt mig då att det gick om och satte sig där!

Repade igår lite försiktigt men det var väl knaprast det smartaste att göra. Blev hes, så hes, så nu ska jag försöka vara tyst ett tag!

Det märkliga var att DL hade varit med om precis samma förkylningsförlopp! Å han blev ju frisk efter ett tag! Mitt verkar dock mer utdraget.. Knas!!

Nu är det skola som gäller iaf. Ska försöka ligga lite lågt eftersom halsen är störd, men betyget hänger ju på det muntliga så jag vet inte jag..

Rachael Ray förgyller mina sunkförmiddagar!

Inga kommentarer: