Sångerska och sångpedagog

onsdag 25 april 2012

Kick ass!!

Nu har det gått ett par nätter sedan den där natten framför tvn. Tack o lov har jag fått sova i sovrummet ever since! Peppar peppar! Sov som en prinsessa i vår soffa, bra att veta! Såg Bruce Willis och jakten på klockan innan jag slocknade. Vaknade och tänkte gå och lägga mig hos Olle på morgonkvisten men då hade han redan kommit och lagt sig hos mig! :)

Vi håller på och bygger kattgård för fullt! Vill ju gärna ha något för katterna, samt att det blir lättare att vädra ordentligt i huset om man har gården att stänga in bebbarna i! Förra helgen målade och sågade vi sjukt många träribbor och igår började vi skruva ihop delar och sätta fast nät! Det blir stålnät denna gång! Plastnätet vi hade på ballen i lägenheten var ju en baggis för Ceasar att bita sönder så vi tänkte ge honom en större utmaning denna gång! :)

Det kommer iaf bli hur bra som helst! Och stort!! Herregud! Men det blir nog kalasbra! Den kommer ligga i skuggan också så det är nog skönt för dem med lite svalka! In-/utgång genom fönstret som sitter bredvid deras klätterträd. Perfa!

Imorn jobbar jag sista dagen för veckan och sista dagen innan en veckas ledighet! Såå skönt! Mina fogar behöver verkligen det! Hela min kropp behöver vilan! Känner det när jag som idag bara chillat hela dagen! Väääl värt, men ack så slö man känner sig! Sov middag med pälsisarna och det var så skönt! Pollen och bebis tar på krafterna!

Speaking of bebis! Igår kväll fick Olle för första gången känna på en liten buff! Hen har varit lite blyg hittills men igår fick han äntligen känna! Såå himla mysigt och då borde jag ju kunna konstatera att jag inte bara inbillar mig! :)

Nu tänkte jag sätta mig och kolla igenom mitt metodikarbete! Vad saknas, vad bör jag lägga fokus på och sånt!

Först dagens utflykt: Hämta posten! haha! Spännande liv!

Inga kommentarer: