Sångerska och sångpedagog

fredag 17 april 2009

En lista.. alltid nåt!

Är du kvinna eller man?: Kvinna, men känner mej jobbigt okvinnlig..

Beskriv dig själv: Rastlös, nervös, snäll och glad.

Vad tycker du om dig själv?: Har så många åsikter, frågan är om man ska acceptera det man inte kan förändra eller förändra det man inte kan acceptera?

Beskriv var du bor för tillfället: I en skön stad i en för dyr lägenhet. Med min älskade sambo och vår kissemiss.

Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? Till havet. Till Sörön. Till sol och sorglöshet!

Favoritfärdmedel: Cykel och båt. Och bil när det är mörkt!

Din bästa vän är: Du vet vem du är!

Din favoritfärg är: Lila! Och rosa har alltid en särskild plats i mitt hjärta, ända sedan barnsben!

Hur är vädret?: Soligt tror jag. Retar mig när jag ligger nedbäddad..

Favorittid på dagen: Allt utom för tidigt på morgonen. Om jag inte får sova dårå...

Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta?: Besynnerligheter.

Vad är livet för dig?: Något nödvändigt som man måste försöka gilla!

Det bästa rådet du kan ge? Försök igen!

Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: Kan behålla mitt förnamn.

Favoritmat: Lax. Det är det bäästa ever!

Dagens tanke: Vad jag är less på att vara sjuk! Har så mycket jag måste göra!

Hur skulle du vilja dö?: I sömnen. Lugnt och fridfullt, fullkomligt tillfreds med allt. Och självklart, asgammal men ändå frisk! =)

Din själs nuvarande tillstånd: Rastlös, men trött.

Ditt motto: Lite skit rensar magen!

Inga kommentarer: