Sångerska och sångpedagog

fredag 13 mars 2009

Top design

Jag har försummat min blogg! Jag vet om det, och jag ska försöka bättra mig! Men det är inte lätt när man blir distraherad av världens sötaste lilla pälsknyte! =) Det är verkligen underbart att somna nära sin älskade sambo och en liten, liten varelse som spinner och tyr sig till en! I like it! (och husdjur är mycket mer hanterbart än en bebis!!).

Snorig är jag, men det finns i kombination med en allmän tunghetskänsla så jag är inte speciellt oroad över att det ska vara allergi! Mina andningsvägar är i övrigt opåverkade!

Dop förra helgen och barnvakt denna! Många ongar nu! Ska åka norrut och hänga med Hannas gullegryn så att de kan gå på revyavslutning ihop! Alltid roligt att kunna hjälpa till, som sagt!

Nu blir det lite dusch! Tänkte försöka göra något åt den här stinkande, dammiga, post-tvättstuga-människan som sitter här!

Puss!

Inga kommentarer: