Sångerska och sångpedagog

tisdag 22 januari 2008

bless my soul

men här sitter jag med en kopp te och ett glas brusvitamin! Vadan denna ära? Jo, jag är sjuk igen! =( Förstår inte..

Eller egentligen kanske det inte är så konstigt.. Kroppens immunförsvar verkar ju helt tagit semester = noll motståndskraft..

Har två föreläsningar idag, suck!! Hur ska jag orka snörvla/hosta mig igenom dem tro?? Jag vet itne riktigt hur jag gör med attra ikväll heller.. Vore väl kanske bra att dyka upp en sväng.. Får se! Måste ju dit med bilderna iaf.

Ska försöka få byta klass och grupp idag. Känns ju inget roligt att inte gå med de få jag känner.. Har vi tur så går det!

Nu är klockan halv tio typ å det är najs att bo nära skolan! Lite risky bara eftersom man kanske kan komma försent ändå! =P

Inga kommentarer: